Til kjærestens store fortvilelse

Kan dere tro jeg var på trening i dag eller?? Nei.. Herregud jeg har så sinnsykt dårlig moral for tiden, u have no idea! 

I dag har vi vert på besøk med besten og besta på taco middag. Det er så fint å ha et godt forhold til foreldre hvor man kan være sammen nesten hver dag og kose seg. Det er veldig fint for oss voksne og det er veldig fint for Isadora at vi er så nære! I dag har jeg sikkert søkt ned hele internett for å finne den perfekte jule pysjen til hele familien og da inkludert bikkja. lol. Til kjæresten store fortvilelse er jeg en skikkelig nørd når det kommer til instagram bilder og sånne ting. Jeg tror jeg fant den absolutt perfekte i dag og den skal jeg jammen meg kjøpe før den blir utsolgt også! Jeg er super begeistret for å ta i bruk desse pysjen 1 desember så her er det bare å kjøre på folkens. Er ikke det en veldig fin tradisjon å ha da? 😍

0 kommentarer

Siste innlegg