Til kjæresten

( De 2 første bildene tatt fra tidligere)Når forholdet er bra og ting er på stell. Når man endelig kan senke skuldrene og slutte være på vakt til en hver tid og skyte “muren ned”, uten tanker på å bli såret! Det er da du innser at du er sammen med noen som virkelig bryr seg, ser deg og liker deg for akkurag den du er. Et menneske som ikke ønsker noe annet i hele verden enn at du skal ha det bra. Noen som støtter deg, tror på deg og som løfter deg opp i tider du måtte trenge det. En skikkelig “uno” nr one fan som sitter på fremste rad med store stjerner i øynene å heie deg frem, på lik linje som dine egen foreldre gjør. En sjel som respekterer deg, er glad i deg og som kaster alt i hendene om situasjonen måtte si så. Noe som er på lag og som inspirerer deg hver dag til å gjøre det enda bedre i morgen!

Når verdiene er like, humoren den samme og humøret på topp til en hver tid, fordi det faktisk ikke finnes noe å krangle om. Ja, da har du virkelig truffet din likesinnede sjelevenn som ikke bare liker deg men som elsker jenta di også. Min sjelevenn har jeg nå vert forlovet med i hele 6 mnd i dag! Og selv etter 9 mnd samme og 6 mnd forlovet sender han meg fortsatt blomstrer når han er på jobb. Og legger også med et utrolig søtt kort og kjærlighet på pinne til Jenta vår. Det får meg til å ville grine…

Vi er bare så heldig!! 😭💕🌹Gratulerer med 1/2 år  forlovet sammen med meg. Vi elsker deg!👨‍👩‍👧

( For en nydelig bukett!!)

0 kommentarer

Siste innlegg