Til dere “natteravnere”

Dette er et extremt seint blogg innlegg, derfor retter jeg det litt i mot dere “natteravnere” som fortsatt er våkne. Nå har jeg faktisk kommet hjem fra hytta og har vert hjemme i mange timer også. Borte bra men hjemme best, i allefall når man har fått det så fint hjemme.

På tur hjem stakk vi innom burger king  “drive through” for en liten matbit. isadora koste seg med å rope og synge ut igjennom vinduet i flere timer som underholdning. kjempe søt er hun! skikkelig gledesspreder og i dag har hun vert så utrolig snill mot meg. har spurt om det er noe jeg trenger, kommet innom soverommet for å sjekke formen og i tilegg gitt meg en hel del med mamma-kos. kjempe heldig er jeg!

Når vi kom hjem var formen en hel del mye bedre så da brukte vi kvelden helt frem til nå, til å rydde ut av flytte bilen å komme skikkelig i orden her hjemme med den aller siste delen i stuen. Og guud nå er jeg over lykkelig for at alt dette er ferdig og i orden 💯, for utenom gulvet som vi tidligere nevnt skal være i hvit marmor og gull detaljer. Jeg har endelig funnet det perfekte gulvet som passer dødsbra så det gleder jeg meg bare vanvittig mye til å bastille!!    

0 kommentarer

Siste innlegg