Til Alfahannene

Reklame | Paapi

Dette er noe jeg har hatt i tankene å skrive litt om tidligere. For noe av det hyggeligste jeg hører er når gutter/menn fortelle meg at de er innom å leser bloggen min både titt og ofte. Det aller fineste er jo så klart de som sier de er innom hver en eneste dag og at de har  blitt avhengig av bloggen min. Hvor de skryter så fint om den og sier den er kul liksom.

Da blir jeg så innmarie glad, for la oss være ærlige folkens… Hvem hadde trodd at alfahannene leser blogg generelle ? de aller fleste forbinder vel sånne ting som en “jente greie”. Men overraskende nok  har jeg mannlige lesere fra både barneskolen og opp til godt over 60 års alderen også, haha.

Så utrolig hyggelig og jeg blir alltid like overrasket hver gang. 

Derfor har jeg nå i dag linket opp noen klesplagg fra nettsiden Paapi siden jeg ofte får spørsmål, hvilke type klessmak jeg liker på gutter osv.  Her er noen av mine favoritter om du bare har lyst til å overraske kjæresten. Trykk på bildet for å komme til produktet.

0 kommentarer

Siste innlegg