” The joker”. Derfor slakter jeg filmen

På onsdag var vi på den nye joker filmen, en film jeg hadde enormt store forventninger til og tenker derfor å skeive litt om dette. 

Tidligere har jeg aldri sett Batman filmene eller serien gothem. Men der i mot har jeg sett suicide squad, en film jeg virkelig ELSKER. Det må faktisk vêr en av mine favoritt filmer til nå og jeg ser også veldig frem til oppfølgeren. 

Tidligere har jeg sett kanskje siste del av batman and the joker filmen som jeg også hadde litt troen på, men jeg skulle kanskje sett hele for å få en litt mer helhet og forståelse ? Men ut i fra det lille jeg har sett og det jeg både har lest og hørt har jeg gjort meg opp den mening om at filmen er bra. Skuespilleren som spillet karakteren the joker tok jo faktisk livet sitt like etter innspilling, nettopp fordi han blei gal og ikke klarte skille imellom den virkelige han og karakteren joker som han hadde spillet i flere mnd i strekk.Anyways.. Så kom filmen suicide squad, den var jo fantastisk!! Og er legit noe helt for seg selv.

Så kom The Joker.. En film jeg hadde bygget mega store forventninger til  ut ifra suicide squad. Men fy søren så skuffet jeg blei! Ikke bare følte jeg at jeg satt å såg en helt ELENDIG film på NRK 1, men filmen varte jo faen meg i over 2 timer!!! OMG!! Den filmen var så jævlig ned tur og ødela  hele stemningen min for resten av kvelden!!!!! Så mye har jeg faen meg ikke kjedet meg på aldri så lenge og jeg var også helt mad trøtt etter på og ville heller legge meg enn noe annet i heeeele verden. Hallo.. bare akkurat det sier vel sitt??!!Jeg var så irr og så sløv men kunne ikke noe annet enn å smile hver gang jeg snudde meg å såg det strålende ansiktet til kjæresten, som bare eeeeeeelsket filmen… WTF?? Og han som sto i billettluka hadde allerede sett filmen hele 2 ganger på rad.. Hva faen feiler det mennesker??!! har de ikke noe smak i det heiletatt??!

Anyways.. At filmen er dårlig er det ingen tvil om og at det ikke er en film for jenter/ damer er jeg også ganske overbevist om!!

Men en film jeg nylig såg i forrige uke som absolutt har blitt min favoritt innen skrekkfilmer for uten om anabelle 2 er filmen “US”Woooow!! Den er virkelig noe helt annet enn alt annet du har sett til nå! Itilegg er den fra 2019 så derfor helt ny. love it!! 

(Legger ved trailer her)

0 kommentarer

Siste innlegg