Telefonterror

Hei og god morgen folkens! I dag er det en sånn typisk høst værdag hvor man kan høre regnet renner ned fra taket og tåken ligger egentlig ganske lavt. I natt har jeg sovet hele 8 timer og kan også si meg ganske fornøyd med det egentlig. Jeg kan igrunn ikke huske sist jeg sovnet så fort eller fikk hvilt meg i så mange timer. Noe man også kan se godt under øynene mine for å si det sånn, omg! Mangel på søvn heter det 🙈🚨.

I dag tidlig blei jeg vekket før kl 07 av noen som ringte fra utlandet. Jeg bare hater de telefonsamtalene og  trodde kanskje at all den telefonterroren kanskje hadde gitt seg. Ikke bare er det typ nesten litt over 1 år siden de ringte meg i hjel. Jeg har jo også skiftet telefon nr men likevel så ringer de i ett sett!

Jaja det går fint det. Dagen min starter nå med en god og varm te kopp før jeg setter farge i håret å griper dagen fatt med noe jobb. Ønsker alle en super fin torsdag .

0 kommentarer

Siste innlegg