Tanker før leggetid

🦋 Hvor utrolig digg det er at mørketiden bare blir mer og mer borte. Dagene blir ikke bare fortere lyse nå, men de virker også mye  lengre. Himmelen er ofte ganske klar og solen skinner stadig lengre for hver dag som går. Amazing! 

🦋Kan vi forreten snakke om hvor himla kaldt det har vert en god stund nå? Når skulle det bli pluss grader igjen? 

🦋 I dag er jeg utrolig glad for at jeg sto opp så tidlig som jeg gjorde. Jeg er jo ikke et A menneske over hode, det er jo helt sikkert! Men jeg håper og ønsker jeg kan klare å få et like normalt forhold til morgenene på vinterstid, sånn som jeg har på sommeren. Da er jeg oppe relativt tidlig til og med i helgene. Pga det fine været.

🦋 Kattungene våre  har vokst så sykt mye på under 2 uker. Det er helt crazy! Endte så er det  helt normalt eller så forer jeg de kanskje litt vel mye med mat og godsaker? Haha! Girl IDK. 

🦋 Jeg ser skikkelig frem til å gå hel denne uken med å faste nå. Kjenner liksom at kroppen trenger de, i tillegg skal jeg ta cleansing te. Det å faste er ikke bare bra for humøret delv føler jeg meg sinnsykt bra. I tillegg til at man ser helt fantastisk ut i  slutten av fasten også . 

🦋 Helt utrolig at vi allerede neste uke er i midten av februar! Hva fornuftig har vi gjort siden nyåret egentlig?

 🦋Appelsin er så jævlig undervurdert! Sykt god på denne tiden av året også. Jeg er helt hekta selv jeg. Men da må de ligge i kjøleskap første for kald appelsin er aller  best!

0 kommentarer

Siste innlegg