Tanker før leggetid

💕 Nå er jeg S.U.P.E.R gira på sommer og sol! At den siste tiden har blitt utrolig kaldt med -11 grader er det ingen tvil om. Men jeg klager heller ikke, så lenge det ikke snør noe mer nå.

For øyeblikket føler jeg meg egentlig ganske ferdig med alt som heter vinter. Og er mega klar for shorts, flipp flopp og jobb i solveggen!

Vi har allerede vert en tur på ski og jeg føler liksom at det holder med det, er du ikke enig?

💕I morgen skal jeg  aboslutt filme en YT video hvor jeg viser hvor fint vi  har pynta hjemme til jul osv , siden mange har spurt om det.  For om knappe 2 dager skal julen på hode og rævva ut så det er enten nå eller aldri, lol. 

Jeg kjenner jeg gruer meg litt mtp hvor tomt det kommer til å bli både inne og ute. Skikkelig stusselig faktisk.

💕Mørke tiden spiser meg innvendig kjenner jeg! Ikke bare er jeg super  trøtt og uopplagt heltiden. Men med korona regler om å sitte hjemme alene, merker jeg at det å skape  innhold generelt er ganske vanskelig.

Klare jo ikke å finne motivasjon til å sminke meg engang og jobb går så syyykt  treigt for tiden.

Gjeeesp!!

Døds kjedlig og hjelper heller ikke på motivasjonen…

💕 I dag mottok jeg den BESTE nyheten så langt i 2021, allerede. Dato er også satt, nemlig den 18 februar. Da skjer det noe helt spesielt som kommer til å bli en  big life changer for meg og jeg gleder meg noe helt sykt! 😍

💕 I helga har jeg hatt noen spennende samtaler med sykt flinke og kreative mennesker. Hvor vi i løpet av uka blir å starte på et ganske spennende prosjekt. Det gleder jeg meg super mye til! Jeg trenger å omgås mennesker som inspirerer meg nå merker jeg. 🤩

💕 Jeg har fortsatt ikke startet å trene. Dette irriterer meg noe helt jævlig. Ærlig talt Dolla!

💕 Den siste mnd er det ikke bare jeg som har vert plaget av spøkelser i huset. Men Isadora har fortalt oftere og oftere om ting/ personer hun ser i huset. Sånn som senest nå i kveld før hun skulle legge seg.

Synst helt ærlig dette er skikkelig ekkelt. For ikke bare er jeg hus redd og mørkeredd selv. Neida.. Men her skal jeg i tillegg måtte leke  “uredd ” voksen. Looool!!  😭

💕Og i neste uke vurderer jeg kanskje å starte på kostholdsplan/ diett men  er sykt redd for å gå opp i starten.  Siden jeg skal spise mange  flere måltid enn hva jeg gjør nå og er vandt til. 

Men forhåpentligvis kan jeg få opp forbrenningen?! Det hadde jo vert helt konge!!! Jeg har også lyst på en sykt god kondis da, det hadde gjort seg. 💯

0 kommentarer

Siste innlegg