Tanker før leggetid

💥 Det er utrolig hvor lite som egentlig opptar meg for tiden når det kommer til ting jeg brenner og engasjerer meg for. Dette har irritert meg litt fordi jeg ikke får brukt hodet eller stemmen min til noe fornuftig eller utfordrende. Det er dog  ikke så mye å følge med på for tiden heller mtp at det liksom er det samme om og om igjen hver en eneste dag. Uke etter ute? Jeg virkelig hater å ikke ha variasjon i hverdagen og i livet generelt!

💥 Jeg er faktisk ganske forbauset over Donald Trump som person. Han er virkelig en mann som jammen setter makt aller høyest her i livet.  Men det han ikke skjønner nå er jo at han bare gjør alt vondt verre for seg selv med ydmykelse etter ydmykelse.

Hadde han bare svelge  sin egen stoltheten å trådd av sin stolte hest, stille og rolig med hevet hode. Da hadde han jo fått så enormt mye mer respekt, forståelse og omtanke i fra menneskeheten generelt. At han liksom enda skal hale ut tiden med både advokater, søksmål og gudene måtte vite alt annet han bedriver tiden sin med. Når det kommer til det og ikke godta president valget 2020. 

Jeg ser at det og ikke bli valgt som president igjen av så mange mennesker er kjipt. Og det føles helt sikkert på akkurat samme måte som når man bli valgt sist på fotball laget i gymtimen, i 7 klasse.  Men hallo.. Voksen mannen med både hente sveis og gammel rygg?  Herregud jeg cringer!

💥 Jeg har egentlig for lengst blitt lei det og bare sitte å se på serie eller tv, time etter time når kveldene kommer. Generelt er jeg ikke en jente som begeistrer meg så mye over tv, film eller serier. Det er jo en grunn for at vi ikke har tv på stua liksom. Det å finne på ting sammen uten telefon og andre elektroniske duppeditter er mye hyggeligere syns jeg. 

💥 Jeg har egentlig aldri skjønt meg på de som elsker å daffe, sløve eller bare chille i sofakroken uten å finne på noe. Syns liksom at for mange av oss er mer opptatt av å “passe på” soffarn så den ikke går noen steder i det vi fyller opp kjæften full i masse usunn drit! Kan kjenne dobbelthaken og magen vokse bare av tanken!

💥 Jeg GLEDER meg til solen snur mandag den 21 desember kl 11:02!! 🤩

0 kommentarer

Siste innlegg