Tanker før leggetid

💯Det at vi snart går inn i mars er ærlig talt helt mind blowing. Vinteren er snart over å vi nerme oss våren med stormskritt, noe jeg  gleder meg helt vanvittig til!💯 

❄️Vinteren i år har vert ganske mild hvor vi har hatt mer vind og regn enn snø generelt. Noe som i mitt tilfelle har fått meg til å føle at vinteren i år har vert ganske kort. Heldigvis!  ❄️

🚨 De 2 siste uken har jeg spist litt mer enn de siste mnd og har derfor dårlig selvfølelse, fordi jeg føler meg tykk. Selv om jeg kanskje bare har lagt på meg 1-2 kilo, dette skal jeg endre!! 🚨

💪🏾 Etter hvert har jeg tenkt å starte trene igjen fordi jeg ønsker en skikkelig stram og fin booty. Magenuskler hadde heller ikke vert så ille og litt mer volum på brystet siden de nå har blitt en god del mindre den siste tiden. 💪🏾

😴 De siste ukene har jeg begynt å ha mange merkelige drømmer igjen og selv liker jeg å tyde drømmene. Det syns jeg er spennende for drømmene våre henger mye mer sammen med livet vi lever en hva mange kanskje tror. 😴

🥗Hver dag denne og forrige uke har hatt en del mageknip fordi jeg ikke er vandt til å spise mye mat generelt. Dette er sykt plagsomt og ikke minst vondt. Så når man først tenker å spise revurderer man jo situasjonen i hodet og tenker “skal, skal ikke? Er det virkelig verdt det? Jeg kan jo sikkert klare meg litt lengre uten”. Og akkurat DET er jo helt sinnsykt! Sånn skal det jo ikke vær og jeg blir også fort ganske svimmel. 🥗

💸 I dag har jeg ENDELIG komt i gang med en skikkelig jobb rutine igjen, det er fantastisk! Selv er jeg en person som alltid må starte på en mandag viss  ikke mister jeg fort fokus og motivasjon resten av uka, sånn er det med trening også. Men i dag? Ja i dag  har  innbilt meg selv hele dagen til å tro at det er mandag og jeg blei nesten litt skremt av å tenke at vi i morgen allerede er halvveis i en ny uke, igjen!  💸

🎬For tiden har jeg fått nye “griller” i hodet og er faktisk helt super giret på å evnt delta på et reality/tv program. Jeg er sinnsykt eventyrlysten og ikke minst rastløs om dagen så akkurat DET hadde vert allertides og enda mer!!  Hvor lenge er det ikke siden sist vi såg trynet mitt på tv-skjermen liksom? JEG ELSKER DET!! Det å underholde andre mennesker gir meg virkelig så utrolig mye, det hadde vert magisk!!! 🎬

0 kommentarer

Siste innlegg