Takk gud for at helgen er over

I uken som gikk var jeg faktisk veldig flink til å oppdatere bloggen, det skal jeg ha. Men så kom helgen og plutselig var det mandag igjen.

helgen har jeg vert super sosial og kom hjem i dag tidlig sånn ca u 07 tiden. Jeg har bevisst lagt igjen kamerat hjemme fordi jeg mange ganger nå har trodd at jeg har mistet det ute og hatt skikkelig panikk dagen etter, lol. Ikke er jeg flink til og huske å ta bilder heller så følte liksom at det ikke var noe vits i å dra det med ut. Tror ikke det tåler mange flere fall heller nå så idk, haha!

I dag skal jeg bare ta det helt med ro sammen med snuppa mi som kommer hjem fra hytta. Og i dag er været ganske stusselig også, så jeg tenker det blir inne ko med noe godt å spise. Om litt må jeg rydde huset og etterhvert gå i dusjen.

Helgen bruker alltid å være morsom men takk også du for at den nå er over 😆 I need some rest! ☠️💯

0 kommentarer

Siste innlegg