Tabu

Hey cupcakes 🧁 

I skrivende stund har jeg akkuratt tatt meg en pause. uken er fortsatt veldig effektiv og posetivt er det! Isadora har blitt syk og ligger rett ut med feber stakkars.

Etter hvert skal jeg begynne på kjøkkenet siden oppvaskemaskinen våres ikke er så veldig mye å skryte av. Den er egentlig ganske liten så oppvasken samler seg fort opp. Det gøyeste som finnes ikke sant? haha!

I dag har jeg fått gjort mye å kjenner meg igrunn veldig fornøyd med det. Åh… ja, jeg har forresten endelig fått lagt ut et nytt bilde på insta som mange av dere har etterspurt. Det er ikke bare bare når jeg ikke alltid husker å ta nok bilder i “samme” serie. Da går det ofte noen dager eller uker i mellom, sånn er det å ha en “planlagt” insta feed. Det er litt irr da men sånn blir det jo bare noen ganger, det går fint.For tiden føler jeg meg igjen ganske rastløs og prøver få mennesker med på noe gøy. Noe som også er relativt vanskelig med tanke på at de har vanlig jobb eller at økonomien deres ikke alltid passer seg sånn, Kjeeeelig!

Jeg vil ut å reise jeg, men tørr liksom ikke å dra alene heller fordi det syns jeg er kjempe skummelt i tilegg høres det innmarig kjedlig ut! For tiden føler jeg et behov for en forandring og i tilegg at noe må skje.  Bare vent.. Jeg skal få med meg noen snart, samma hva! Men det nermeste jeg kom en forandring sånn akkurat i øyeblikket var et nytt  bilde på insta og en ny header… hahaha sørgelig men jaaa, sånn blei det.

Fikk brukt litt av kreativiteten min da om ikke annet. Så hva  syns dere? 💁🏼‍♀️ 

Ikke at jeg syns alle fortjener å se den fine bakdelen min og ikke syns jeg mennesker jeg kanskje ikke er så veldig begeistret over skal sitte å glo på den heller. Men den type finner jeg jo på badestranden også. Rompa mi er fin, den fortjener å bli satt på display haha! Neida. Men kropp er helt normalt, tenk på de som bor i varme land liksom. Der er de jo ikke vandt til å kle på seg nesten og går med rumpa bar året rundt. Jeg er stolt over formene mine jeg og det skal jeg jammen meg få lov til også 🙋🏼‍♀️ 

Den eneste måte vi kan bidra med å normalisere kroppen på er jo med å vise den frem ute å “tabusere” det.🤗

 

0 kommentarer

Siste innlegg