Sykt når sånne ting skjer

Hei venner! Nå er vi akkurat ferdig med en velykket, minnerik og fin dag sammen med brudeparet. Vi har spist masse god asiatisk mat og drukket noe godt i glasset med både vin og øl. 

Det er så fint å se når mennesker som velger være sammen for alltid virkelig gir hverandre et evig løfte om troskap og evig kjærlighet resten av livet. Det setter jo mange tanker i hodet når man tenker på fremtiden.

Isadora har lekt sammen med Olivia hele tiden. De to er som søsken og det er virkelig fint å se hvor mye kjærlighet de har til hverandre. I dag møtte jeg mennesker jeg sikkert ikke har sett på over 8 år men kjemien var der fortsatt. Det er så sykt når man møter igjen igjen mennesker man ikke har sett på lenge men praten bare går og man kan snakke om alt. Utrolig hyggelig å se igjen familie og venner, så opp i opp har det vert en utrolig fin dag med mye glede. 💯💕

Nå er jeg både mett og trett! Så mye som jeg spiste u dag har jeg ikke spist på flere uker og det er sikkert mye mer enn hva jeg har spist fe  siste mnd, lol. Jeg kommer serr til å være mett 3 uker i forveien nå, no joke!

0 kommentarer

Siste innlegg