Sykt irritert

Heisann 👋🏾 Dagen i dag startet egentlig veldig bra for uten om at jeg sov mye lengre enn planlagte siden telefonen gikk tom for strøm.

Ikke bare har jeg fått gjort unna en god del på laptoppen i dag, men jeg har liksom ikke følt meg spesielt uopplagt som tidligere i uken heller.

Dagen var helt ok egentlig..  Vi hørte på julemusikk for førstegang noe jeg lenge har ventet på og jeg hadde også gjort klart et blogg innlegg for posting mye før. Men så skjedde det greier som snudde humøret totalt og etter det fikk jeg ikke lyst til noe og har vert sykt irritert resten av kvelden.

At jeg er irritert eller i dårlig humør skal jo ikke gå utover snuppa mi så det tok meg virkelig mye å klare legge humøret til sider, but i did. Så før legge tid spillet vi litt brettspill, lekte  med lol-dolls, mimeleken og var ute på sykkeltur før det blei kvelds kos fremfor tvn. Faktisk den største oppturen av alt 💕

Egentlig er jeg ikke en langsur person heller men jeg kjenner fortsatt at irritasjonen sitter så jeg får nesten vare sove på situasjonen og se om jeg har ristet det av meg i morgen, selv om jeg tviler. Fordi jeg rett og slett bare  fikk så sykt nok og når jeg har fått nok skal det også GANSKE mye til for at jeg da skal gidde å prøve i ettertid også!   👍🏾

0 kommentarer

Siste innlegg