Superstarrrrrr

Reklame | Flat tummy

Hello there superstarrr! Hvordan har mandagen gått så langt? Holder vi oss fortsatt godt fast eller flyter den litt av seg selv nå?

Jeg for min del kjenner at det var sykt digg å komme hjem etter en hel dag borte. Og denne shake prosessen har ikke vert så veldig ille heller syns jeg. Føler liksom det har gått overraskende bra men gleder meg sykt til de 3 første dagene er over. De første dagene er de tøffeste dagene, ikke sant vel?Litt sånn er det med trening også.. Bare at det er jævlig kjedelig! Utrolig trist at det skal være så kjedelig å skulle se så innmari bra ut også! 😭 #FML💯. 😂 hahaha!

Nå har jeg ikke bare lyst til å komme i god form utseendemessig, men jeg har også sykt lyst på en god kondis kjenner jeg.  Det hadde vert digg’aaa!( Rabattkode HER)  

I dag legger jeg ikke under en stol at jeg måtte “grabbe” meg en liten skål med salat, fordi  jeg ikke hadde pulverboxen min tilgjengelig. Men bare det å få litt metthetsfølelse var også ganske digg.  Hadde jeg fått i meg shake nr 2 og ikke bare en hadde ikke den salaten vert nødvendig tror jeg.

Litt dårlig planlagt i dag kanskje? Men jeg blir definitivt å planlegge bedre de kommende dagene viss jeg ikke er hjemme. Jeg er bare utrolig glad for at dag nr 1 nå er over. natta 👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg