Stusselig

Hallo dere. I skrivende stund sitter jeg i sofaen å ser på barne tv med isadora. Her har vi akkurat spist middag og i dag har jeg heller ikke gjort noe spesielt, bare holdt morgenkåpen liksom. Jeg har sovet kanskje max en time eller 30 min på 24 timer og rast ned nesten 9 kilo den siste tiden. I dag la jeg meg rundt kl 11:00 i dag formiddag og opp igjen litt før kl 12.. Det er sykt eller hva?  Isadora har vert på besøk i dag og for uten om det har vi lekt oss med litt vindus maling og sånne ting.

For øyeblikket har jeg nesten ikke strøm på kameraet, det var lite gjennomtenkt ass. Men verden går ikke under for den grunn, jeg har jo telefon heldigvis. 

Jeg skal strax dusje fordi jeg både lukter og føler meg som en huleboer. Så ustelt og stusselig som dette har faen meg  ikke sett meg selv på lenge, lol. 😆

 

0 kommentarer

Siste innlegg