Spørsmålsrunde= Billig lykke, tragisk!

I helgen tenkte jeg å prøver legge ut på snap at jeg tok imot spørsmål fra følgerne mine (til neste spørsmålsrunde) igjennom en annen app, hvor man da kan være anonym på kommentarene man sender.

Siden jeg ikke er like aktiv på snap lengre som tidligere er det også lett å merke at “engasjementet” til følgerne mine også da kanskje ikke er helt til stedet, sånn som det var før. Jeg skjønner også den!

Men det jeg ikke skjønner er når mennesker som følger meg og som sikkert har fulgt meg en veldig lang stund også, bare plutselig hopper på “hat” tastaturet med engang en mulighet byr seg hvor man kan være anonym…?

Jeg la ut et spørmål for ider til neste YT film, hvor jeg tenkte legge en look  som er rettet mot halloweeen. Som respons  fikk jeg mye bra men noe jævlig dårlig som dette også, lol:

“du kan sminke klovne sminke eller vent… det er du allerede”.

Det første jeg tenker var: Du skal sende inn forslag til en sminke look jeg kan gjøre, hvilke nytte fikk jeg ut av dette? Absolutt  ingenting. Ikke blei jeg litt inspirert engang, fikk bare forståelse at her er det et dumt tosk hode som sitter å “ranter” på nett 😆

Noen andre kommentarer jeg også himlet øynene til med tanke på samfunnet vi lever i, med mennesker som skriver ting som dette og som ikke skjønner hvordan man skal stille spørsmål til personer i en spørsmålsrunde gikk følgende.

“din dumme hore”

Ok? Jeg lurer virkelig på hvordan en “din dumme hore” sminke look ser ut? og hvordan filmer man en sånn type film til YT også? Personen som skriver dette må visst vite mer enn meg åssen  en ” din dumme hore” sminke look ser ut? For jeg har både barn, er forlovet og skal gifte meg i nermest fremtid😆

En annen kommentar gikk som følger slik da jeg spurte om spørsmål til spørsmålsrunde:

“vanskelig å ta seriøst når du skriver som en 2 åring…”

Vel.. For det første mener jeg at det skrives DEG og ikke ? Men hva veit jeg? jeg er jo bare 2 år vel.. 👶🏼

Igjen må jeg ærlig si jeg ikke skjønner helt kommentaren på forslaget til Halloween sminke til YT eller på spørsmålsrunde til bloggen..  Men ville du at jeg skulle sminke meg som en 2 åring med bokstaver og fargestifter i hånden ?? Eller har jeg misforstått noe veldig viktig her,  på lik linje som du gjorde til spørsmålene mine..?

*eeh.. pinlig!*

Jeg skjønner liksom ikke helt hvilke nytte jeg skal ha av sånne ting som dette? Og ikke minst.. Hvilke nytte får du som skriver ting som dette? Hm.. BILLIG “LYKKE” heter det 🤗

#save #the #drama #for #your #mama

0 kommentarer

Siste innlegg