Spørsmålsrunde

 

Har du noen tatoveringer? Ja tinder tattoveringen på handleddet. 

Bor foreldrene dine sammen? Ja de er noen fine mennesker. 

Hvilken farge har du på øynene? De er ganske hevey brune ass. Men bruker ofte fargelinse. 

Foretrekker du lørdager eller søndager? Liker vel egenrlig best lørdager uavhenging om jeg er ute eller ikke. Men jeg syns søndager er litt “tunge” og det er heller ikke mye som er åpent da.

Hvilken sang hørte du på sist? 

Hvilken farge har du på tannbørsten din? Den er en fin mix av lyse og mørke rosa.

Hva spiser du helst til dessert? Er egentlig ingen dessert eller kake jente men aller helst hjemmelaget karamellpudding eller is.

Hva er din favorittfarge? Jeg liker bare ting viss de er rosa. Men det veit vel alle.

Hva er din favorittsang akkurat nå? Denne har jeg likt lenge nå!

Hva er din favorittfilm akkurat nå? 

Hva er dine topp tre favorittserier/reality show? Love and hip hop, Drop dead diva og hm.. Ser ikke så mye på serier heller.

Hvem er ditt frikort? Hva faen? Sånn type menneske er jeg ikke, not at all! De som ikke klare å holde seg til en person i et forhold fortjener ikke å være i et heller!!!

Hvor skal du reise neste gang? Det har jeg ikke lagt noen solide planer for enda men muligens London faktisk. Men er også ganske gira på solfylte strender og varme da. Liker det aller best.

Hvem klemte du sist? Isadora og Katten.

Hvem kranglet du med sist? Mamma.. Hun får gjennomgå det meste stakkars. Det er sant som de sier, at de som er nærmest får gjennomgå mest. Ikke veldig happy for det men sånn er det noen ganger.

Liker du best frokost eller middag MIDDAG uten tvil! Elsker varm mat med MASSE kjøtt.

Drikker du aller helst vin eller øl? Før drakk jeg alltid øl men har gått mer over til vin, sprudlevann, cider og rus brus (av alle ting) det siste året. Men jeg er også en sucker for shots!

Ler du av deg selv? Er dette en vits eller? haha. Ja så klar gjør jeg det, vi alle gjør jo det. Jeg er hysterisk morsom og alltid sprudlende og glad. 

0 kommentarer

Siste innlegg