Spontan tur

Herregud dere! I dag hadde jeg igrunn ingen spesielt gøye planer og hadde derfor  allerede startet på nok et “tamt” blogg innlegg, men skjønte straks at det måtte  endres på! 

De to siste dagene har jeg vert i seine telefon samtaler med venner som er hjemme fra oslo, på Sunnmøre. De har også nå i noen dager prøvd å dra meg med på noe morro men det har alltid skjedd i siste liten og derfor ikke latt seg gjøres.

Derfor fant vi ut for 1-2 timer siden at vi alle måtte møtes for å finne på noe gøy i desse korona tider. Dette er venner jeg har kjent ganske lenge, venner jeg har det døds gøy med og venner som virkelig hjelper i gang med latterkrampe og magemuskler, haha! 

ATM sitter jeg i siste bilen på vei til destinasjonen. At vi lot alt dette gjøres på under 2 timer er helt sinnsykt, men jeg angrer heller ikke! I dag skal jeg møte venner jeg ikke har sett siden sist jeg var i oslo og noen av de har jeg ikke sett på 3 fucking år!! 

Gleder meg!! 🏀🏀🍼🍼🤩

 

0 kommentarer

Siste innlegg