Splitter naken på nash

Hei alle smårollinger, hvordan har vi det i dag på denne flotte tirsdagen? Tror dere snøen snart daler ned eller? Det er i allefall mega kaldt ute nå, det er det ingen tvil om. 

I helgen hadde vi det ikke bare fint med familiekos på hytta. Men jeg var også en tur ut både på fredag og lørdag etter 22 tiden (ish). Noe som også var døds gøy!

Fredagskvelden var mye mer “rolig” hvor vi avsluttet festen før kl var 04. Det sammen kan jeg ikke si om lørdagen, hvor det både var stappfullt ute på puben og nesten heile stranda endte opp på en og samme nash. På nash nr 1 plasket det lett folk i badestamp, but lett me tell u….

Guttene var helt gale hvor de løp hemningsløse rundt i huset splitter naken.. hahaha. Omg. Tror dere jeg selv havna oppi den våte badestampen eller? hell no! Å sprade naken forran alle er ikke helt min greie ass. Ikke engang i undertøy er veldig aktuellt for meg. ( For utenom på instagram og sosiale medier. hahan. neida… joooda!)

MEN stemningen var på topp da og jeg syns det er mye gøyere med yngre gutter enn eldre for å si det sånn. De eldre er bare trøtte og kjedelige hvor man man får lyst til å sove. Eller “leave  the party”. De yngre er det liksom mye mer futt i. 

Etterpå dro vi videre på nash nr 2. Men der var menneskene litt sure og man kunne virkelig kutte luften med kniv. If that’s make sense? 🤣

Hjemme brente vi en pizza og våkna opp i et hav av grønne druer som var skvist rundt i sengen. Til tross for alt dette var formen faktisk ganske god da vi sto opp igjen i 13 tiden og trodde vi hadde mistet telefonene våres…. 🤦🏼‍♀️😆 #goodtimes

 ( bilder fra vors👇🏾) 

0 kommentarer

Siste innlegg