Spennende møte

Hei alle samme ! I dag var det jammen meg godt å våkne. Selv om bikkja har holdt meg våken store deler av natten, føler jeg meg ganske klar til å gripe dagen.

Formen er bedre og jeg er motivert. Selv om det ikke er noe til sol ute er været helt perfekt. Jeg hører fuglesang, mennesker som jobber ned i trærne og livet er vanvittig herlig dere.  Det er så sykt deilig å ikke være syk lengre. Jeg blir drit glad av å bare ekstistere i dag, haha. Jeg har også blitt helt sykt brun, ser dere det? Jeg elsker det! Eneste jeg trener er ett par vipper så er jeg klar til å gå. Fantastisk!

I det siste har jeg hatt skikkelig «cravings» på salat. Faktisk så mye at jeg har funnet frem en »koke bok». Hva faen liksom? Really..?! Tror jeg har blitt skikkelig nørd ass. Kan ikke huske sist jeg satt å leita i ei bok etter oppskrifter. Men slank skal jeg tydeligvis bli da.  

i dag skal jeg i et spennene møte over skype, det gleder jeg meg utrolig mye til. Iiiikkk! 2019 er året hvor det virkelig begynner å skje ting.

videre blir jeg å sette opp plan, skrive ned alt av avtaler og «collab» jeg har. For her har det virkelig gått i surr for lenge siden og jeg føler selv at det er på høy tid å få orden i alle avtalene mine. Jeg har til og med skaffet en egen bok for sånt. Etter jeg traff drømme mannen har jeg svevet på en sky og alle andre tingene jeg egentlig burde gjøre «kan vente. Så det trenger vi ikke snakke mer om.. eh.

Anyways.. Jeg håper dere har sovet godt i dag og er like giret på denne torsdagen som meg.

Vi blogges💕

0 kommentarer

Siste innlegg