Spa, kun for jenter?

I går dro vi fra Alcúdia og inn til byen palmas. Været i spania er helt fantastisk,  til og med jeg føler meg kanskje en smule litt solbrent på skuldrene. I Palmas sjekket vi inn på et voksen hotell for å ta oss en time med spa, noe som både var humoristisk og deilig! De aller fleste gutter og menn forbinder vel spa som noe kun vi jenter gjør? Men det å ta spa sammen med kjæresten var noe nytt men også utrolig hyggelig!

Om jeg også da kan være ærlig var det ikke jeg som slappet så godt av at jeg endte med å snorke ut hele velvære salongen haha!

Så Søtt 😆

Ved bassengkanten tok vi noen øl, pratet mye å såg på solnedgangen på stranden. Videre fant vi en koselig liten restaurant hvor vi spise lasagne og spansk omelett med noe vin i glasset, herlig! 

0 kommentarer

Siste innlegg