Sorry men jeg sier det som det er

Jeg merker det er litt vanskelig å ta bilder når det kommer til barne greier og sånn. Det er jo faktisk ikke lov å legge ut bilder av andres barn uten tillatelse. I tillegg var jeg veldig slapp på den sommer festen.

Familie treff, barnehage treff, skole treff.. ja egentlig alt som har med  det voksne liv å gjøre syns jeg egentlig er jævli gørr. Sorry at jeg sier det men jeg sier det i det minste sånn som det er. sånn voksent pjatt som man bare jatter med for i det heletatt bare ha noe å snakke om er skikkelig kjeeeedelig! Misforstå meg rett, jeg liker alle de voksne som er i barnehagen og sånn, men det blir fort litt for treigt etter min smak. Utvaskede trøtte foreldre-tuer som aller helst hadde foretrukket soffan og potetgull liksom. Sånnt blir man fort lat av! Hehe, nei da sitter jeg heller alene å lar isadora styre med sitt og vennen sine.

   

0 kommentarer

Siste innlegg