Søndag ass..

Hei søtsaker! Nå var det jammen meg på tide å oppdatere denne plattformen. Jeg må helt ærlig bare si sorry for at jeg ikke har vert så flink med det den siste tiden. Men jeg har virkelig hatt mye å gjøre og de gangene jeg har hatt tid har jeg rett og slett ikke orket..

Kjøkkenet står som akkurat sånn jeg forlot det, uferdig. Og jeg har i helgen vert ute på festligheter med venner. Kameraet har noen bilder men det var faen meg ikke mange, haha!

Akkurat nå har jeg dusjet å vurderer skifte på senga viss jeg gidder. Formen den er  mega bra men også sikkert fordi vi våkne i 05 tiden å bøtta ned på vann. Det er jeg faktisk ganske fornøyd med nå. Jeg har heller ikke gitt dere del to av “beste helgen på lenge” noe jeg kanskje tenkte å ta senere i dag før jeg oppdaterer dere om denne helgen også. Jeg har kost meg…. Mye!💕

0 kommentarer

Siste innlegg