Sommerfugler i magen

Hallo alle sammen! I dag var det jammen meg kaldt ute. Det er en passe rolig onsdag for min del hvor jeg egentlig ikke har noen spesielle planer, annet enn egen pleie. De to ukene når forloveden er borte kan sikkert virke litt «kjedelige» for dere.  Men det er endelig da vi begge faktisk har tid til å «hvile litt», siden vi alltid finner på ting når vi er sammen. Vi er begge veldig eventyrlystne og «sulten på livet». Så 4 uker «på» og 2 uker hvor jeg bare logger litt av må vel være lov? Hehe.

i dag har jeg veldig  lyst til å ta en ansiktsmaske, bleke håret, fikse tennene, barbere leggene, rydde huset og jobbe! Nå er det bare 6 dager til kjæresten kommer hjem, noe vi her hjemme gleder oss vanvittig mye til. Jeg har på en uke gått ned 4 kilo uten å gjøre en innsats for det, det er helt sykt. Men det er vel da man innser at man kanskje spiser litt vel mye god mat når kjæresten er hjemme, eller?Jeg kan heller ikke vendte med å miste 4 kilo til i den kommende uken.I slutten av mnd og begynnelsen av juli er det veldig mye spennende som skjer på min front. herregud jeg har sinnsykt store sommerfugler i magen!

Iiiik……! 🦋

0 kommentarer

Siste innlegg