Sminke dukke? Jeg? Absolutt ikke.

Hei og god onsdag fra en like trøtt dolla som aldri har fornuft non til å legge seg før kl 03 på natta, lol!

I dag er jeg ikke bare trøtt men jeg brukte faktisk HELE 2 timer på å sminke meg. Hallo?? 2 timer liksom! Omg det er faktisk helt latterlig lenge og da spesielt når det til vanlig tar toppen 20 min,  inkludert å fikse håret.  Herregud hva er det denne korona tilværelsen gjør med oss? Jeg mister jo helt fullstendig teken!

Ikke bare klurer jeg  noe helt sykt med ny sminke som jeg både måtte fjerne og ta på igjen flere ganger så det blei flekkete. Men skillsa på å holde makeup børsten har sett bedre dager for å si det sånn.

Forrige fredag jeg var ute gadd jeg verken og sminke eller pynte meg. Gikk liksom i boots og en oversized strikkagensere. ALDRI skjedd før!  Og sånne mennesker bruker jeg jo egentlig å le litt høyt av til meg selv….

Tror jammen meg det er hele 3  uker siden sist jeg sminket meg så mye til jåle-dukke eller “malerskrin” er jeg så absolutt ikke! 💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg