Skjønner ikke de som klager på voksenlivet

Hei og hopp alle sammen! I dag har det vert en relativt rolig dag med så lite søvn som over hodet mulig. Så lite at jeg har gått rundt med svie i øynene i hele dag. Var vel ikke i seng før 02 :30 tiden og opp igjen i 03:30 i dag tidlig,  da vert våken siden. Leverte isadora i bhg rundt 08 tiden så  rett til sengs rundt 09. Derfor har jeg ikke oppdatert bloggen noe i dag. Vert skikkelig u-opplagt å laaangt inne i zombie land!

I kveld spiste vi fredags taco å såg en fin barne/ familie film. På butikken tidligere i dag brukte jeg mer enn en evighet fordi jeg stoppe å snakke med alle. Selv hvor Inzane dårlig tid jeg hadde. Var jo helt i halv svime så da kom konsentrenings vanskene snikende frem,  drit flaut! Kan dere tenke dere scenarioet eller? Følte meg som tidenes mongo i halv svime. Glemte hva jeg skulle handle og ikke. I tilegg snakka mye høyt for meg selv. Hva som blei med og ikke i handlenettet er jeg veldig usikker på, haha ! Uansett da folkens.. Poenget mitt var ikke å få dere til å sovne av hele dette «u-nyttige» blogg innlegget. Men bare ett lite livs tegn på at jeg har det bra og en begrunnelse på hvorfor jeg har vert så stille i dag.

 Nå har vi tatt noen øl å skal se trollmannen fra OZ. Den nyeste versjonen som kom ut 2013.. den er drit bra så den burde dere se! Og ja… Før jeg glemmer det så har huset her hjemme vert fullt av barn i dag også. Super hyggelig! Så for tiden føler vi at vi har i allefall 4-5 unger fast.. skjønner ikke de som klager på voksen livet å hvor «slitsomt» det liksom er med unger og besøk? ! KLEM!!!!!

0 kommentarer

Siste innlegg