Skal vi flytte?

God morgen folkens! I går var jeg så trett at jeg holdt på å bælje! vi har fått i oss litt frokost og Snakket med svømmeskole for isadora noe hun gleder seg veldig til. Hun starter ikke før på søndag og det varer i 3 dager.

Kroatia er helt fantastisk dere! Jeg har egentlig ikke hørt så mye om landet før, men etter vi fortalte vi hadde booket hit var det veldig mye positivt å høre. Det er visst super populært her og da også utrolig nydelig! Hands down, no joke liksom. En så fantastiske solnedgang som de har var det ikke engang i Afrika da vi var der i januar. Det sier vel mye.. eller? Her er det også latterlig billig faktisk. Veit ikke hva det er men kjæresten og jeg ler like godt når vi skal betale her, sånn som vi gjorde hver gang i Afrika også. Tenk å kunne bo her på fast basis da? Det kan jeg faktisk ikke forestille meg, men det hadde vert digg. Jeg hadde aldri orket å bo på en typisk turist plass. Men så absolutt i utlandet!

Kjæresten og jeg har snakket en helt del om å flyttet til et varmere strøk  i nærmeste fremtid, ja kanskje allerede neste år. Men da bare for å bo der i typ 12 mnd,  leige en leilighet og oppleve ting. Få isadora inn på en engelsk talende skole eller noe, det hadde vert supert! Verken isadora, jeg eller mannen er bygd for lille Norge sånn generelt.  så tenk hvor gøy vi hadde hatt det på «bade ferie» året rundt!! Det hadde vert utrolig! Men vi hadde savna besten og besta!!!

Elsker dere <3

0 kommentarer

Siste innlegg