skal jeg serr gifte meg med en prompepute?

“good freaking morning ppl”. i dag skinner sola å livet er like herlig som alltid. er ikke det litt irriterende vel? at hver dag er like fantastisk? like  strålene? og ikke minst like fin? sånn er det å være glad-menneske skal jeg si det og det er  helt sikker noen der ute som klare å irritere seg grønn over det også, men det får være opp til hver enkelt tenker jeg da.  “dont rain on my  fuc*ing parade, like”.

anyways…

i går kveld la vi oss litt seint igjen. vi spiste noe middag som vi klarte skrape frem fra fryseren siden vi i 22 tiden hadde litt lyst på butikken, men da var alle butikker så klart stengt.

vi spiste noe ris, spanske pølser, svenske kjøttboller og en haud av grønsaksblanding som inneholdt store deler av erter. vi alle veit vel hva erter gjør med magen ikke sant?? etter noen glass vin og litt voksen kos la vi oss til for å sove. jeg var en del oppe på natten med bikkja og bla da tittet bort på den flotte forloveden min som lå så fint og fredelig å sov. han snudde seg i søvne med ryggen til men jeg hadde lyst på litt nærhet. med bikkja i mellom oss la jeg foten min inn til den søte, lille, hvite stumpen hans og tenkte “ok dette for holde, litt nærhet er i allefall bedre enn ingen nærhet”.

og nå hvis du har fulgt godt nok  med i dette i legget så husker du hva vi hadde spist til kvelds, ikke sant? “yess” erter, noe man blir sinnsykt luftig i magen av. det at jeg nå hadde lagt foten inn til min kjære skulle jeg angre “bittert” på. ikke bare feis han på foten min sånn pittelitt men mye! så mye at jeg kunne kjenne varme  fra fise-toget hans som freste ut fra stumpehullet. æææææsj!!!! jeg fortet meg å legge foten opp på dynen isetde for under,  klemte hardt til så stanken ikke skulle treffe det fine nydusjet fjeset mitt. i frykt om at prompen skulle legge seg i det rosa søte håret mitt!

sånn serr.. er dette drømme mannen jeg nå skal gifte meg med? really?? en prompepute som ligger å fiser når vi spiser erter???

hahahahaahahahahhaahahhahaahhaahhaahha fy faen. ikke var duften inne på rommet så forferdelig innbydende heller når vi sto opp, ikke rart bikkja hadde lagt seg på gangen. jeg døde sånn serr nesten!

jajaja, nå har jeg i allefall fått en hel bukett med hjemme plukket roser fra rose treet som vokser rett utenfor inngangspartiet våres som plaster på såret og frokost. jeg håper virkelig ikke at han plukket med seg de nederste rosene for der tissa bikkja vår nemlig i går kveld. men nå dkal jeg spiser litt forkost, god torsdag da alle sammen!!

🌹🥴

0 kommentarer

Siste innlegg