Skal jeg reise?

I skrivende stund sitter jeg på stua med hunden i fanget. Jeg har gledet meg i noen timer nå til å fjerne sminken siden jeg syns den ikke er like fin lengre. Dette er vel strengt talt et problem kun vi kvinner skjønner oss på. Når fundationen spiller på siste vers, mascaraen smitter av under øynene, vippe limen holder på å løsne i ytterste krok og hele ansiktet bare glinser av olje.. Da er det på tide ta farvel for å si det sånn!Jeg har en god stund nå hatt tanker og drømmer i hodet om å reise. Sol, varme og kritt hvite strender hadde virkelig gjort susen nå. Jeg har dette året blitt mer og mer tiltrukket det eksotiske å er skikkelig giret på å oppleve mer. Oppleve ting og oppleve verden. Nå er det rett før jul og alt av flybilletter har jo sunket helt drastisk i forhold til hva de er rett over jul og ny året.

Hva jeg blir å gjøre er jeg ikke helt sikker på enda og heller ikke gjort meg opp en mening på hvor, men vi har typ 2 destinasjoner i hodet allerede så det blir liksom enten eller. Viss det blir tur skjer ikke dette før eventuelt i neste uke,  så vi får bare se. Jeg er jo en ekstremt spontan person med vanvittig mye tanker og ider i hodet, med meg kan du aldri vite hva morgendagen bringer og det er jo det som gjør alt så gøy!

0 kommentarer

Siste innlegg