Siste gang

Jeg gråt: Oi. Hadde dere spurt før helgen som var så hadde jeg faktisk ikke hatt en eneste peiling. Da ville jeg nok svar for litt mer enn 2 år siden når jeg gikk igjennom samlivsbrudd med min daværende forlovede og kjæreste.

Til vanlig er jeg jo egentlig en veldig sterk jente som er sykt flink til å gi faen. Jeg preller som regel av meg det aller meste å det er jammen meg ikke mye som kommer under huden på meg.

Sist jeg gråt var faktisk forrige helg. Både fordi JEG følte det ene og det andre pga jaaa.. De som veit de veit.

Men dette har jeg tatt opp med de det gjelder og vi har snakket ut om det. Jeg kan la det skli for nå men skjer det igjen? Not so much at all.  

Vi får se hva som skjer fremover tenker jeg. 👌🏾 

Jeg løy om noe: Husker ikke. Jeg er ikke den som lyver siden sannhet og ærlighet er noe jeg setter utrolig høyt. Men jeg tok vel en liten hvit en til barna på onsdags natten når de fortsatt var våken kl 03:00 og ikke var interessert i å legge seg, siden de var helt i hundre.

Da sa jeg “nå må dere legge dere for dere skal opp igjen om knappe 2 timer. Hahaha da var det ikke mange minutter i mellom før huset var helst stille. 🤪

Ble starstrucked: Sist jeg sjekket eget speilbilde.. Hahhahaahah, neida! Men nå med korona og alt, er det jo nesten helt umulig å se en eneste kjæft generelt -LOL! 💁🏼‍♀️ .

Jeg var sint: Generelt er jeg en person som er smilende og glad fra morgen til kveld og viss jeg sier at jeg ikke husker helt så høres det jo ut som jeg lider av helt hjernedød hukommelse.

Men Jeg husker ikke? Haha. Lettere irritert var jeg vel kanskje i går tidlig fordi jeg var trøtt. Jeg blir ofte morgengretten av lote søvn.  👁👄👁

Sist gang jeg var redd: Bare vent.. Når vinteren kommer og jeg er helt alene i huset på nattestid. Og når det er bekmørkt ute. oker ikke ass. Da får jeg legit heeelt noya hvert et eneste år!!!! 😭 👻. 

Bildet jeg likte på Instagram: @anyuta_rai

Siste googlesøk: Dåpsgave siden vi skal feire lille “tanta” gull allerede neste helg. Fant jo mye fint så nå er jeg spent på reaksjonen når gavene åpnes 🥰. 

Siste SMS: Skal sjekke men tror det var telenor… Nope, besta haha.  Hvem ellers? 😂💕 

Siste snapchat:  Ei som fikk seg snapchat i går kveld og har vert så gira siden. Denne var så søt at jeg bare MÅTTE screene 😍😍 #bestevenn4ever! 👭

0 kommentarer

Siste innlegg