Sin pris å betale

Heisann! I skrivende stund har jeg akkurat gjort ferdig en hel bilde-serie som vil bli postet på insta iløpe av uka. Bilder som dette har jeg ikke tatt på en veldig god stund faktisk.. Litt rart egentlig men for å være ærlig så har jeg egentlig kjempe mange bilder fra turer og sånne gøye ting jeg kan post. Men nå føler jeg at bildene har blitt litt “gamle” også har jeg forandret meg veldig mye den siste tiden med tanke på Utseendet osv. Jeg får sinnsykt mange posetive kommentarer på hvor bra jeg virkelig ser ut for tiden noe jeg også er enig i, så det er jo veldig hyggelig å høre da. Jeg har nå begynt med tileggs tabletter for kosthold og energi. Siden matvanene mine ikke er så veldig mye å skryte av. Det er prisen man må betale folkens.. Ikke bare glam hele veien, haha! Men det går fint da 💁🏼‍♀️🙃

Videre nå blir jeg å spille inn en liten intro til noe jeg fikk spørsmål om i starten av uka, det blir jo hyggelig! Videre må jeg ta noen telefoner og etterpå skal jeg bare jobbe MASSEEEE!! Tiden i dag har gått så sinnsykt fort, skjønner ikke hvor timene blir av??! 🤷🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg