Se vår VILLA med badebasseng!

I perioden etter at jeg fortalte jeg kanskje ville droppe London har spørsmålene vert mange på hva jeg tenker å gjøre i stede. Og jeg har nå tenkt til å gi dere et svar på hva planen er å gjør videre.

Som tidligere nevnt har det vert mye frem og tilbake, i tillegg har jeg virkelig ikke klart å gjør meg opp en mening på ønsker jeg egentlig hadde. Vi skal jo bare være borte  5 netter så tanken på å reise langt til ønskelige destinasjoner var utelukket. For å være ærlig fristet ikke London så veldig mye til slutt, med tanke på at været er på lik linje som her hjemme. Det er 6-14 grader og hvem veit om det skal regne like mye der som i Norge?

Både jeg og kjæresten har nå sakt oss enige i at vi nå for tide  ønsker sommer, sol og varme. Ikke bare har jeg begynt å miste farge men humøret svinger mye med det kalde og ikke minst triste været som er utenfor 4 vegger!  De to siste reisemålene vi har dratt til som både var til Croatia og Marbella var utrolig skuffende! Opplevelsene i seg selv var kjempe fine og sykt minne verdige, men på begge plassene vi liksom skulle til syden har strendene vert alt annet enn sand!! Hvordan kan man dra til syden uten å kunne dra på en sand stranda?? omg!! Jeg hatet det! Og ikke bare ønsker jeg litt sand i mellom noen steiner, men jeg ønsker mye sand. Så langt øyner kan se!!! Derfor har vi nå googlet oss frem til den beste og ikke minst fineste sandstranden i nærheten i tilegg har vi booket en VILLA med badebasseng, jaaaaaaa!!!!

🤩🤩              

0 kommentarer

Siste innlegg