Se vår STYGGE kjeller!!

Wow.. I dag dere.. ja i dag dro jeg faktisk på trening og det er førstegang jeg har følt meg opplagt etter trening også, med masse energi. Sist jeg trente blei jeg så sykt trøtt hele perioden at jeg nesten ikke hadde overskudd til noe annet. På den tiden tenkte jeg at de som sier man får mye energi av å trene lyver, det har jeg følt hver en eneste gang. Men  ikke i dag, det var fantastisk!

I dag var det så digg å trene at jeg nå i kveld vurderer å trene en gang til, hvor sykt er ikke det?! Deilig!! Nå får vi jo se åssen energinivået mitt er etter vi har ryddet og organisert hele kjelleren. Jeg veit den er kjempe stygg og ser ut som et dass, men å gjøre det beste ut av den med å ha orden har jeg utrolig stor tro på!

Kjelleren her var før et gammelt bakeri og blir nok ikke det første vi prioriterer når det kommer til oppoussing, nok av plass har vi allerede i over etasjen så her blir det vel mer til oppbevaring og rom for hobbyer som snekring, maling, hjemme brygging og div.

For øyeblikket har isadora besøk av en venninne som skal overnatte før vi alle tar høstferie i morgen etter kl 14, herlig!

🙋🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg