Se hva jeg har fått i posten!!

Herregud dere! I forrige uke klikket jeg hjem den fineste senga jeg har sett på i noen mnd nå. Jeg elsker jo sengen som allerede står  på soverommet, misforstå meg rett.

Men den har nok sett sine beste dager hvis jeg får si det selv. Ikke er sengegavlen  noe spesielt fint lengre heller. Etter vi skaffet oss kattunger tok det jo helt av.

De har lekt så mye både med hverandre og klørne.. Kanskje ikke det smarteste å skaffe seg himmelseng nå eller? Det perfekte klatrestativ for katten! 🐈 😂🥴

Men jeg fortjente virkelig en ny seng nå for plankene i bunnen hopper ut av skinnene hele tiden. Ender som ofte med å ligge i ødelagt seng flere ganger i uka.  Utrolig irriterende.

Nå tåler den nesten ikke noe vekt på den ene siden lengre. Noe som ikke funker når jeg har sleep over eller turnee i senga, lol.

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å montere. Håper ikke himmelseng er alt for avansert! 😂

0 kommentarer

Siste innlegg