Sånn ser jeg ut UTEN exstentions

Lenge har jeg fått spørsmål om hvor langt mitt eget hår egentlig er og hvordan jeg ser ut når jeg tar ut alt det “løse”.

I fjor da jeg hadde blått hår hadde jeg endelig fått så langt hår at jeg ikke engang brukte exstention, og mennesker rundt meg var sjokkert! de var bombe sikker på at jeg løy og jeg opplevde opp til flere ganger å bli tatt ordentlig  i hodebunnen for å sjekke hodebunnen..

I fjor hadde jeg fått så langt hår og jeg kan virkelig ikke huke sist jeg kun hadde mitt “eget” hår. Jeg har aldri i mitt liv hatt så langt hår som jeg hadde da. Det lengste jeg har hatt er sånn som nå, men da gikk jeg i 9 klasse.. Men i år dere.. I år har jeg like kort hår som da jeg gikk i 9 klasse og det er jeg utrolig lei meg for! Men dette skjedde jo fordi jeg ikke lengre ville være turkis og lengtet etter blondt.

Håret fikk gjennomgå mye å jeg har sikkert mistet 20 cm MINST på hele prosesse 😭 Nå er jeg litt små lei det rosa håret og tenker bare vaske ut fargen sånn jeg bare er blond igjen. Denne gangen er jeg så utrolig glad for at fargen som sitter igjen i håret glir hundre prosent ut igjen etter ett par vask, da slipper jeg å sitte med en hårlengden som er kortere enn til skuldrene!

I det siste har jeg tatt masse vitaminer for hud, negler og hår.. Og neste gang  jeg ønsker skifte farge på håret skal jeg holde meg til samme produkt som nå, så jeg slipper alt dette exstention styret !

🙋🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg