Sånn er livet noen ganger…

Hey sunshine’s 🥰  Hvordan har vi det i dag da ? Alt bra på denne flotte, stormfulle og ikke minst kalde fredagen ?

I dag hadde jeg tenkt vi kunne ta oss en tur ut men jeg veit rett og slett ikke om jeg orker siden formen går litt opp og ned om dagen. Ikke noe spess ille liksom, bare litt sår hals når jeg våkner og tette øre. Ingen planer om å utfordre skjebnen i dette snø-kaoset viss du skjønner hva jeg mener ? For øyeblikket sitter jeg og jobber litt i et ull sett fra Kari Trad  som ligne en natta pysj haha, er du ikke enig? Men jeg elsker den faktisk og syns den er ganske fin. Håret har jeg farget rosa igjen så hva syns dere om det ? Fresht ikke sant vel ? Jeg  trives i denne fargen ganske godt men har ingen ønske om å beholde den permanent da.

Sminkefri har jeg vert hele uka om ikke enda lengre, likevel har jeg fått en kvise på haka som fortsatt eksisterer ca 2 uker etter den kom. Ikke har jeg dekket til  fjeset med noe sminke men det er viss da kvisene trives aller best tror jeg. Selv er jeg ikke vandt med å kvise generelle så jeg glemmer alltid hvor vondt det faktisk er. Eneste jeg krysser fingrene for nå er at jeg ikke får arr av hele seansen for det hadde vert ganske irriterende faktisk. Men “heeeey”…. Sånn er livet noen ganger også… Rett og slett urettferdig.

Egentlig så tenkte jeg å ta opp noe jeg ofte får spørsmål om og det er: hva syns jeg om det å være hjemme i desse karantene tidene.  Jeg skjønner det er ultra kjedelig for de aller fleste som både er permiterte og vandt til å være borte fra hjemmet i 7-12 timer hver dag. Men for meg ? Ikke noe stress. Jeg har hjemme kontor 365 dager i året døgnet rundt så dette klarer jeg fint.  For å være ærlig merker jeg ikke så veldig stor forskjell med eller uten CORVID-19. Eneste forskjellen er at Isadora er hjemme hele dagen og at jeg bruker mer tid med henne på en positiv måte.

Jobb får jeg gjort unna uansett  uavhengig om henne er til stede eller ikke. Ikke syns jeg det å være hjemme er så forferdelig ille hellet. Men det er jo fordi jeg er vandt til det og har gjort det i hele 6 år nå, om ikke enda lengre. I flere år før der igjen har jeg jo vert selvstendig, men tidligere var jeg mer ute å reise på oppdrag osv i min modell karriere. Så selvstendig har jeg vel vert så lenge jeg kan huske ass. Det var tider det og jeg har også et helt lass av historier, Love it <3

0 kommentarer

Siste innlegg