Runde 2

Hallo!

Endelig er lørdagen her, lørdagen vi alle bygde folk har ventet lenge på. I helgen er det nemlig alperittet og i år fyller vi 25 år, tenk på det? I “alperitte-helgen” er det alltid sinnsykt mange mennesker på stranda. Alperittett er liksom den helgen i året som trekker mye mennesker hjem, det er nesten like stor “happening” som 2 juledag liksom. Bare at denne helgen kommer det nye mennesker langveisfra, det er alltid gøy!

Kvelden i går var helt sinnsyk hvor jeg våkna til en hel drøss av drikke i stua men husker ikke en skiiit, haha! I går startet vi festen hos en kompis før vi dro ut på livet. Stemningen sto i taket å som vanlig shotta jeg ekstremt mye. Og nash? husker ikke….  Eneste jeg veit er at jeg skvatt når jeg merka det fortsatt var mennesker i huset, haha! Livet dere… Helt nydelig.

For øyeblikket ligger jeg i sengen hvor hodet bare snurrer. Jeg ser på kl å skjønner at jeg snart får besøk så jeg må begynne å gjøre meg klar for runde 2. Vi snakkes 🎉

0 kommentarer

Siste innlegg