Romantisk aften for to

Hei fra en sunn og frisk ungdom! Til tross for at jeg blei invitert ut i går kveld og telefonen gikk av i ett sett, endte jeg altså med å bare være hjemme likevel denne helgen også. Jeg og isadora lekte litt med det nye fot badet hun kjøpte for egne lomme penger på leke butikken i går, og avsluttet kvelden med litt film kos.

Videre på kvelden satt jeg egentlig bare oppe å hørte på musikk, var i telefonen, tenkte mye og filosoferte.

For tide er jeg veldig der hvor det å dra ut for å feste ikke egentlig er noe jeg har så veldig lyst til. Behovet er ikke der og hva har fylla liksom å tilby meg? Masse fulle mennesker som er helt sinnsykt innpåsliten, slåssing, drama og karer som har sine egne forventninger når byen stenger?  Eeeeh… Nei tror ikke det ass. Sånn er det jo hele tiden selv om jeg er ute alene med venninner eller om jeg sitter midt i en romantisk aften for 2! Noe så frekt ikke sant?!

 Jeg trives best hjemme jeg og er helt forskjellig fra hva jeg var i fjor. I fjor hadde jeg jo lyst til å feste, sånn har jeg også alltid vert. Men i år har også venner på pekt hvor rolig jeg har blitt og hvor mye jeg har forandret meg, men da til det positive. Selv om jeg har vert en party dronning tidligere   har jeg liksom alltid vert mye mer interessert i å ha det gøy med venner enn hvor mange gutter jeg har rundt meg, viss dere skjønner? Jeg er liksom ikke den som engang tenker på det motsatte kjønn når jeg er ute. Og egentlig trives jeg sånn aller best i et fint familie liv hjemme hvor ting er trygt og stabilt! 

Men sånn uansett… Husker dere den Yt filmen jeg filmet inn da vi var på førpremiere, bare for noen dager siden? Ja den filmen blir jeg ikke å poste like vel. Nå er jeg så dritt lei filmer hvor jeg ender med å se helt jævlig ut pga spotter i taket uansett hvor vi går, det er til å bli gal av!! Dårlig lys ødelegger så jævlig mye… Blir irr, sånn serr. Men som “erstatning” skal jeg og Isadora filme en yt film sammen i dag. Det blir jo kjempe hyggelig for hun er så vanvittig søt og så utrolig morsom! Nå skal vi bare tegne ferdig her og pynte litt ute til jul. 💕

0 kommentarer

Siste innlegg