Rolig nå

For øyeblikket sitter jeg halvveis i sengen og scroller litt rundt på telefonen. Jentene har overnatting  2 dagen på rad og jeg kan høre de kose seg på jente-rommet. På kjøkkenet i ovnen har jeg satt på boller til kveldsmat med hjemmelaget jordbærsyltetøy fra besta 💕.

Selv er jeg stappmett fra dagen i dag, hvor jeg egentlig  ikke har gjort noe annet enn å små spist heletiden. Omg- jeg virkelig hater hvor opplåst og sprengt jeg føler meg nå, selv om jeg egentlig i betraktning ikke har spist så veldig mye.. Tror jeg?

Neste uke blir det full trening og uke med fasting. Det er jo helt sikkert!

I dag har vi bare vert inne og jentene har egentlig ikke hatt interesse for så veldig mye uansett hvilke forslag jeg har kommet med…

Det å bare kunne slappe av er også veldig fint når sommerferien ellers i seg selv har vert ganske hektisk . I dag har vi spilt masse tv spill, sett film og sløvet mesteparten fremfor tv- vi som nesten aldri ser på tv. I kveld var vi en tur innom parken etterfulgt av en liten biltur i torden været.

 I dag er det rolig kveld selv for meg og jeg tenkte male ferdig gangen viss jeg i det heiletatt gidder. Det er noe med de dagene hvor man ikke gjør en dritt og man bare blir sittende stille.

Jeg blir legit helt retard og sløv i hodet. Jeg funker ikke og bare det å tenke eller konsentrere seg er skikkelig vanskelig! Lol

 Den rare følelsen man har i hodet er  skikkelig ekkel ass x så i morgen skal jeg starte dagen med å tvinge jentene på en liten morgen tur så vi alle kan få en skikkelig boost på dagen!   👁👄👁👌🏾

 

Vi sees!! 💋

0 kommentarer

Siste innlegg