Redd for overdose

I dag har jeg vert så sinnsykt trøtt, blæææ! Bisse-vovven holdt meg våken i hele natt fordi jeg var så tett i hodet å klarte medisinere han dobbelt opp på en og samme dag. Herregud.. Tror dere jeg har vert redd for evnt “overdose” eller? Om det over hode er mulig mtp hva han går på. Men i dag har jeg med vilje medisinere han mindre siden jeg tenker han sikkert har mer enn nok i den lille kroppen allerede

At jeg evnt plutselig kan miste den lille firbeinte en dag er jeg jo fullstendig klar over, men ikke om jeg vil være grunnen til at han dør liksom…. 🤦🏼‍♀️ Jeg har bare hatt veldig mye å tenke på i det siste og sola gjør oss alle helt svimmel også, spesiellt meg haha! 

Nå er jeg snart på tur hjem og når jeg kommer hjem tenker jeg å sette meg fremfor tv’n med “The real housewives Beverly Hills”, en helt perfekt mandagskveld med andre ord for meg 👌🏾 Snakkes

0 kommentarer

Siste innlegg