Rebellen inni meg roper!

Nå har jeg virkelig ikke malt i hjemmet eller fått utløp for noe av det kreative som sitter inni meg. Og jeg veit at når korona kom var alle med på trenden med å gjøre noe nytt med håret. Selv hater jeg sånne trener som er basert på  “alle andre gjør det og nettopp derfor skal jeg gjøre det samme !”.

Og derfor har jeg nå, et helt år senere følt litt på trangen for en ny forandring. De aller fleste velger jo en ganske nøytral, kjedelig ig vanlig” farge, Hvor de liksom tar etterveksten, nye striper eller stusser tuppene pittelitt. Men jeg??  

Nei jeg klare serriøst ikke å stoppe tenke tanken på HELE hår i Blått! Rosa! Lilla! Eller Rødt!! Og trangen har virkelig banket på døren opp til flere ganger om dagen denne  uken!

Nå har jeg jo selv egentlig bestemt meg for å IKKE hel bleike håret  på en veldig god stund. Etter forrige fiasko hvor jeg så og si endte opp “skallet” på toppen av hodet. Både fordi jeg satt for lenge og fordi jeg heller ikke var så nøye og tålmodig nok. LOL #FML 🤪Men seriøst… Hvor kult hadde det ikke vert å spart ned etterveksten og heller fått til en kul ombre ytterst. Med en sprek farge i fra midten av hodet og ut?

Altså nå må jeg jo spare litt til før etterveksten har blitt lang nok til det. Det klare jeg å se selv, lol. Men jeg kjenner sårt på en forandring med noe kult og rebelskt!

Jeg elsker jo farger i håret som kan skille meg ut fra mengden. Og ordet ” uten om det vanlige” beskriver jo så ABSOLUTT meg på en flekk. Bare jævlig drit at jeg blir så fort lei etter noen mnd og vil skifte ut fargen på nytt!

Hater jo igrunn permanent farge siden det er helt jævlig å få ut av håret igjen. Ikke kan msn dra på seg det man vil av tøy og må konstant tenke fargemessig.

Derfor tenkte jeg nå å bruke farge-spray i tuppene, så får vi se hvor fint det går i lengden. Da kan jeg bare vaske ut og skifte farge heeeele tiden!!!!!

Om det ikke funker så blir jeg garantert å skaffe meg ett par forskjellige wigs liksom. 💯

Da er det heller ikke stress å gå tilbake til de lyseblonde lokke ne når jeg måtte få lyst til det 😍 

0 kommentarer

Siste innlegg