Planer fremover

Hei vakre mennesker! Tenk at det nå er helg… Igjen?! I dag har jeg faktisk ingen planer utover natten. Egentlig så tenkte jeg å legge en makeup look men tror ikke jeg orker ass. Det tar så sinnsykt mange timer i tillegg må jeg alltid dusje etterpå for å få bort alt som er festet og div. 

Men det jeg har planer om å gjøre i kveld er å redigere YT filmen fra i går. Den hadde jeg igrun tenkt til å ha ferdig til i dag, men sånn blei det altså ikke… So what else is new?? Sant! Filmen blir heller ikke så veldig lang for det er jo begrenset på hvor mye man kan film på en dag uten at det blir kjedelig, så da slipper jeg å bruke timesvis på akk det. Jeg er litt der hvor jeg  tar en dag om gangen og orker heller ikke sette noen mål eller planer fremover.

Selv om isadora ikke har vert hjemme i dag dro jeg en tur innom for å bruke litt tid med henne. Savner jo henne så fort hun er borte da! Men nå må jeg stikke ass, for jeg har nemlig bestilt meg sushi!! digg!!! 😍

0 kommentarer

Siste innlegg