Planer for uken

Få orden i Huset: Siden vi ikke har vert så mye hjemme den siste tiden merker jeg at det er litt kaotisk her hjemme, mildt sagt. Jeg har lyst til å få vasket allt av klær, legge sammen det som bare henger på stativ og ligger i stamper «all over walk in.»  Samt vaske over noen gulv!

Jobbe mer: jeg kjenner jeg lengter etter jobb rutinene mine. Siden 17 mai har jeg vert veldig flink med blogg og sosiale medier, noe som har lønna seg veldig. men jeg har ikke vert så veldig  flink på den andre fronten. Jeg blir sykt rastløs av å ikke være i form så i dag er jeg veldig glad for at formen er bedre. Da veit jeg at den blir enda bedre  i morgen også.

viktig møte: jeg fikk en spennende mail etter vi kom hjem fra Croatia ang appen jeg blei signert til i januar, som bla er samme investorene som driver Snapchat. Denne samtalen er noe jeg ser veldig frem til. Vi har textet litt oss i mellom og jeg er spent på hva talent partnerene mine har å si. og jeg gleder meg veldig til å høre hva vi skal jobbe videre med fremover. Pluss noen andre greier som ikke har noe med de å gjør.

Trene: i morgen har jeg sykt lyst til å starte mosjonere! Om jeg blir å gå tur i sola sammen med bikkja, trene vekter eller zumba har jeg ikke bestemt meg enda. Men at jeg lengter etter å bevege meg ordentlig er noe jeg har følt på ganske lenge.

Kreativitet: jeg kjenner jeg har mange ideer og kreativitet inn i meg som jeg har veldig lyst til å få ut. Jeg føler liksom at jeg lenge nå bare har svevd på en sky som ikke engang handler om å ta del i verden rundt meg. Jeg lengter etter den verdenen  litt faktisk.  Jeg har lyst til å lage sminke looker, musikk, redigere YT filmer som ligger på pc’n. I tillegg til det har jeg veldig lyst til å spille inn mye nytt materiale for dere. Forloveden og jeg har allerede pratet om å gjøre filmer på YT sammen. Jeg kjenner jeg er  klar som over hode mulig til en spennende og innholdsrik tid i møte, både for meg og for dere. Jeg vil at du som både følger og leser har lyst til å fortsette å følge meg!

sommer fest og skole treff: vi skal både på sommerfest med bhg og førskole treff på skolen. Så supert rart å plutselig ha en 6 åring i hus. i helgen fikk hun seg mobil klokke. Vi fikk den ikke til å fungere før i dag (siden det var noe feil med den). jeg merker godt hvor «rart»  det er å ha en liten skole jente . Når hun er på besøk med venner men elsker mamma. «telefon terror» på høyt nivå! Hahaha hun er den beste. skal fortelle meg alt hun gjør jooo, flink jente! 😅💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg