Planene for torsdag gikk i vask

Hei søtsak! Hva skjer ? Er det noe liv hos dere eller? Nå er det snart helg og jeg har allerede planene klare igjen, gleder meg!

For øyeblikket er jeg på soverommet både råtten og sliten… Sissy er på bess med tante gull og snuppa har overnatting av en venninne igjen. 

I går hadde vi en veldig fin dag med både overnatting, fotballtrening og jonsok feiring.

Så hva skjer videre i morgen spør dere? haha nå satt jeg helt i onsdagsmodus og trodde det legit var torsdag i morgen. For planene mine i dag (torsdag) var jo egentlig bare å slappe av men sånn blei det altså ikke.  

Derfor trodde jeg at jeg skulle få tid til å slappe av i HELE morgen i stede! 

Men i morgen er det jo faen meg fredag og da hadde jeg visst planer likevel. Fuck jeg som hadde tenkt å trene litt i kveld. Vell… Drit i det for bare tanken på fredag i morgen har tatt pusen fra meg allerede. Haha! 

Men- ok. I morgen får jeg besøk og videre blir det nok høyt tempo som vanlig! Jeg må huske polet i rimelig tid og trene på morgenen så jeg slipper å stresse når det nærmer seg kveld, da skal jeg vær klar. Kanskje jeg rekker en liten blund også før “stormen” inntreffer.  🤟🏾

0 kommentarer

Siste innlegg