Planen gikk i vask

Herregud dere nå snør det faen meg igjen! Ikke bare har det snødd non stop i dag men hele vinter “kaoset” startet allerede i går og har heller ikke gitt seg siden.

Det har seriøst på nytt lagt seg snø i innkjørselen, den som var helt bar og fri fra for alt som heter vinter for to dager siden. Jeg hadde legit planer om å både koste og spyle hele innkjørselen så fort jeg hadde kommet meg på beina igjen.

Jeg satt inne og drømte meg bort om vårrengjøring og alt som hører til.

Hvor digg det endelig skulle bli å kunne ta frem sommer møblene. Bare det å ordne til rundt huset med fine blomster og hage stell gjorde meg glad. Jeg var så hype på å ENDELIG kunne dette meg ut i sol veggen  dagen lang og jobbe.

Men nok engang har jeg blitt jaget inn igjen før jeg engang har fått startet på noe av delene.

Så utrolig kjipt at vinteren måtte ta seg opp igjen nå, ikke sant?  Jeg skjønner at der ikke er vanlig med vår, sommer og sol i mars. April og påske er jo egentlig i seg selv definisjonen på selve vinteren… Men jeg hadde så utrolig lyst på sommer nå.

Korona er utrolig kjip i seg selv. Men hadde vert bedre om vi kunne vert ute i vårvær og varme, ikke sant? 

2 kommentarer

Siste innlegg