Plaget av enkelt personer

Hallo dere! Håper alle har hatt en super fin dag så langt uten sure miner. I dag er vi på tur til «hytta» (som er huset til mannen.)  Jeg sitter nå i bilen på siste fergaen før vi snart er fremme. I dag føler jeg meg ganske tom å «tung» i hodet. Jeg har i det minste ordnet meg i dag da, i forhold til andre dager. Vi har spist litt asiatisk take away til frokost og fått i oss noe veske. Dere skjønner, dagene og nettene her hjemme har blitt så forstyrret av enkelt personer hele uk at vi verken har mat eller søv lyst egentlig. Jeg orker rett å slett ikke de menneskene her noe mer, nå er det nok! Med andre ord så er ikke stemningen slik som den pleier å være!  Dette var frokost liksom..  16:45 på en søndag.. skjønner? 

Vi har kjørt isadora hjem til bestemor og bestefar hvor hun skal bli en natt til vi kommer hjem i morgen. Jeg tenkte hun kunne få velge litt selv hva hun hadde lyst til. Enten det å bli med på voksen greier eller bli hjemme å kose seg med de beste. I går var isadora på overnatting hos en venninne og i dag var henne så trett at jeg fant henne sovende så søt og uskyldig i sengen våres. Så utrolig herlig!  Hjerte vårt. <3

0 kommentarer

Siste innlegg