Pinlig!

Hei folkens! I dag er jeg sinnsykt trøtt om jeg får si det selv. Ikke la jeg meg så veldig tidlig i natt heller men jeg var hele 3 timer  i seng tidligere enn hva jeg var i  hele forrige uke altså. La meg bare poengtere det men fortsatt litt i det seneste laget da. kl blei nærmere 03 og jeg misunner skikkelig de som fortsatt har normal søvnrytmen.  Men sånn er det jo i desse tider,  ting blir snudd litt på hodet så kontroll og rutiner sklir litt ut dessverre.

Ikke blei det så fryktelig tidlig før vi sto opp heller for kl var nærmere 10 halv 11 altså.. Jiiikz folkens … Pinlig! Men sånn er livet, lol.  Deilig å sove litt lenge da? I dag har vi puslet puslespill, kost oss med noe gøy på ipaden og gjort en haug med lekser.  

Akkurat nå sitter vi i “pause” før vi tar fatt i påskepynt med trolldeig og musikk, det blir utrolig hyggelig!

0 kommentarer

Siste innlegg