Pink panther- rettet mot halloween med glitter

I går kveld dere fikk jeg faktisk ikke bare lyst til å lage en makeup look, men jeg gjorde det også. En makeup look som er litt uten om det vanlige og det som inspirerte meg til denne looken var pink planter litt mer rettet mot Halloween. Det er lenge siden jeg har brukt kreativiteten min innen sminke og tror 17 mai var sist gang, men 17 mai looken følte jeg ikke at jeg “mestret”. Det å legge kreative looker handler mye om dagsformen også, man må liksom føle at man selv er kreativ og viss man ikke føler kreativiteten syns det så utrolig godt på slutt- resultater også.

Men denne looken der i mot, overrasket jeg ikke bare andre men også utrolig mye meg selv. Ikke bare fordi den tok mye tid og sånne ting men også fordi jeg aldri har utført typ face paint før. Jeg har så malt barn til karneval før, men da har man mye mindre tid med tanke på at det er flere barn som skal sminkes. i tilegg er ikke barn så veldig tolmodige heller!Body paint har jeg der i mot aldri gjort før. En ting er å legge sminke for beauty, teater, film og sånne ting. Men jeg husker alltid da jeg var liten og fortsatt den dag i dag hvor fascinert jeg er over artister som virkelig mestrer denne type sminke. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at jeg selv også skulle mestre denne katogorisert like bra.

Nå har jeg virkelig fått blod på tann i tillegg løper ideene mine løpsk på fremtidige prosjekter som jeg gjerne vil og skal realisere etter hvert. Denne looken er jeg utrolig stolt over om det er lov å si det selv. Jeg er skikkelig kry over arbeider mitt å kunne virkelig ikke vente med å legge det ut offentlig. Det er derfor jeg lastet jeg opp bildet mitt allerede kl halv 10 i dag tidlig hahahah!

I går kveld filmet jeg også hele looken, noe jeg veit har vert stor etter spørsmål på tidligere looker. Jeg hadde litt problem med kameraet som seff gikk tom for strøm, i tillegg til et minnekort som blei fullt. Fuck! Men YT blir det å den tenker jeg å redigere allerede nå i kveld!

Så hva syns dere??!

😃

0 kommentarer

Siste innlegg