Pensjonert meg for denne snuppa

Hallo! Hva skjer på en fredags kveld? Mange av dere er vel allerede langt inn i alkoholismen, på vors? haha

Hjemme hos oss har det mørke høstværet lagt seg stille og rolig i huset. Jeg er for øyeblikket pensjonert fra alt uteliv denne helgen, og trives ganske godt med det. I kveld har jeg og Isadora tent masse lys, spist kvelds og lastet ned et nytt Nintendo switch spill, som vi strax skal tspille. I dag har jeg skipper trening for andre dag på rad å kjenner at formen allerede er på bunn. “today is not the day”, jeg har vert i overkant lat å ikke gjort en eneste ting! At det i heletatt går an å surre bort en hel dag sånn som dette forbauser meg skikkelig. Det spiser meg innveldig her jeg sitter med en enorm skyldfølelse når jeg tenker på nivået av latskap,  fysj!

Det er deilig å ha sånne type dager også engang i blant, eller? Det er lov det, ikke sant….? Enkelte ganger må man bevisst ta et steg tilbake og huske å puste litt. Man må pleie seg selv og kose seg skikkelig med de som virkelig betyr noe. Dagen i dag har gått til skikkelig mor og datter kos, hvor Isadora har bestemt at det bare skal være meg og henne i dag.  Er det noe jeg virkelig elsker så er det at Isadora er så kosete som hun er. På dager som dette sier hun “kom å ligg i armkroken min du mamma”, noe som varmer alle glade pensjonist berter, haha! 😅💕

0 kommentarer

Siste innlegg